Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

178. Poznając human design




Odpoczynek nie jest oznaką słabości ani straty czasu. Jest niezbędnym elementem w naszym życiu, który pozwala nam się zregenerować, zatrzymać i na chwilę oderwać od codziennego pędu. W dzisiejszym świecie, gdzie tempo jest zawrotne, a wymagania wobec nas ciągle rosną, warto przypomnieć sobie, jak ważne jest zatrzymanie się na moment.

Czas na refleksję daje nam przestrzeń do spojrzenia w głąb siebie, oceny tego, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy. To chwila na zastanowienie się, co jest dla nas naprawdę ważne i co tak naprawdę nas napędza. Odpoczynek pozwala nie tylko na regenerację ciała, ale także na odświeżenie umysłu i ducha. To moment, w którym możemy zyskać nową perspektywę i na nowo naładować swoje baterie.

Zatrzymaj się więc na chwilę. Znajdź czas na oddech, na spokój, na bycie tu i teraz. W tej ciszy, w tym zatrzymaniu, często odnajdujemy odpowiedzi na pytania, które nas nurtują, oraz siłę, by iść dalej z większą jasnością i spokojem. Odpoczynek to nie luksus – to konieczność, by móc w pełni cieszyć się życiem i realizować swoje marzenia.


Czy słyszałaś/eś o Human design ?
Ja to nazywam genetyczne DNA zapisane w gwiazdach.
Jest to plan Twojej duszy.
Informacja z jaką przyszedłeś.aś na świat.
Często żyjemy w wielkiej nieświadomości i w swoim not self.

Nie żyjąc w zgodzie ze sobą, Tworzą się choroby w naszym ciele.
Zdałam sobie sprawę jak mocno nasze myślenie ma związek z chorobami.

Zauważ, że często chorują ludzie, którzy cofają się myślami i przypomną sobie jak wiele razy towarzyszył im wstręt do ciała, robią to co inni im narzucają, mimo że nie chcą, czują frustrację, niechęć , żal.. A to wszystko prowadzi do jakiś niedogodności naszego ciała.
Nikt inny nie może Cię naprawdę poznać, dopóki Ty naprawdę się nie poznasz.✨

Czy znasz swoją dokładną datę urodzenia ?
Dzień, miesiąc, rok, godzina (dokładna) i miejsce. Tyle wystarczy, aby dowiedzieć się dlaczego nie działa moje dotychczasowe działanie, co mnie trzyma w cieniu , a co jest moim darem.

Masz czasem wrażenie że jesteś kimś innym ? Może tak być, przez narzucone przekonania, zachowania. 

Masz wiele do powiedzenia , a słyszałeś „co Ty wiesz? Dzieci i ryby głosu nie mają!” ? I tak przez lata milczałeś , a Twoja dusza aż krzyczała. Później przyszła choroba, jakaś sytuacja która zmieniła Twoje życie ? Wszystko po to abyś wrócił do Siebie. 

Dopóki nie poznałam swojego grafu nie wiedziałam jakie mam talenty, dary, bo spotykałam osoby które je tłamsiły, a drugie widziały osobę która zna odpowiedź na ich problem . Były po to aby poruszyć moją nieświadoma stronę do tego abym je poznała. Jest to narzędzie które pozwoli Ci poznać siebie.

A jak otaczasz się ludźmi którymi chcesz, robisz to co sprawia Ci radość, to nagle jest tak lekko.

Jeśli chciał/abyś uzyskać jakieś informacje o grafie zapraszam :) 
Taki graf możesz wykonać sobie za darmo na stronie

Na początek możesz nie wiedzieć o co chodzi z tymi numerkami, ale jestem po to aby rozjaśnić Ci umysł, zapraszam na mojego instagvrama : 

#humandesign #celduszy #akceptacja
 

Komentarze