Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

171.

 Dzień dobry!

Wesołych Świąt. 

Dziś mamy wspaniały dzień, ponieważ możemy się spotkać z najbliższymi, przyjaciółmi, którzy wracają do swoich domów z Zagranicy, czy innych Miast.

Nie mam dzisiaj zbytniej weny o czym mogę napisać.

Ale chciałabym złożyć Wam Najszczersze Życzenia.

Życzę Ci drogi czytelniku, gościu Wszystkiego po trochu.

To co najważniejsze: ZDROWIA, ZDROWIA i jeszcze raz ZDROWIA.

Ponieważ gdy jest to zdrowie fizyczne i psychiczne, resztę możemy sobie sami dokonać , tylko od nas zależy czy chcemy i czy coś w tym kierunku robimy.

Abyś dzisiaj nie był/a sam/a. Byś miał/a poczucie, że masz kogoś obok siebie, a może niekoniecznie obok, ale na tyle, że możesz do kogoś zadzwonić, opowiedzieć jak minął Ci dzień.

Po prostu bratniej duszy, która wierzy w Ciebie bardziej, niż kto inny. Że jesteś lepszy niż myślisz i wierzysz od wielu lat, ponieważ ktoś kiedyś zranił Cię i powiedział, że do niczego się nie nadajesz.

Która lubi Cię, mimo Twoich Wad. Sprawia, że jesteś lepszym CZŁOWIEKIEM. 

Inspiruje Cię, a Ty ją. Będzie Cię zawsze wspierać mimo , że popełniłeś jakiś błędny krok w swoim życiu.

Zna Cię lepiej niż kto inny i przede wszystkim osoba, która sprawia że czujesz spokój w sercu gdy jest obok. Jest skarbnicą Twoich słów i nie dzieli się nimi z innymi.

Życzę Ci takiego człowieka, ponieważ jest najlepszym Prezentem, jaki podarował Tobie Bóg/ Wszechświat,. Nie liczą się rzeczy materialne, jak bliskość, obecność drugiego człowieka. Rzecz Cieszy na chwilę, drugi człowiek daje nam więcej pięknych uczuć.

Spokoju w sercu Ci życzę. 

Radości.

Prezentów pod choinką ( to takie ludzkie, że lubimy coś dostawać)

Sukcesów, abyś mógł/a je osiągać w zbliżającym się roku.

Pracy, która będzie dla Ciebie miejscem odpoczynku, a nie stresu. 

Żebyś nigdy nie był/a głodny/a. 

Stres zamienił się w radość oraz wielkich podróży!

Żebyś mógł/a żyć godnie, bez lęku.

Wszystkiego czego sobie życzysz ! 💖



Komentarze