Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

154.

Raz słońce, raz deszcz a teraz śnieg.
Każdy już myślał, że wiosna stawia wielkie kroki a jednak zima nas zaskoczyła.
Im człowiek starszy tym nie chce mu się w takie zimno chodzić, ale chyba zaliczam się do innej kategorii ludzi, ponieważ jakakolwiek pogoda to ja i tak maszeruje za sprawami, które mam do załatwienia w ciągu dnia.
Fajnie jest mieć wiele czasu dla siebie, ale jednak bywają momenty kiedy człowieka dopada złość na wszystko co się stało. Ale nie nie nie, nie ma co tutaj wyszukiwać się głupot.
Najważniejsze, że mam dziś energię i czuję się dobrze, chociaż magnezu mi brakuje, bo mam gwiazdki w oczach kiedy sięgam po coś do szafki.
Ale trzymam poziom :) 

O matko... jestem w szoku, już jest po 14, a ja myślałam, że gdzieś po 12 
hoho to widzę, że szybko mi dziś czas leci, ale może to przez porządki, które robiłam w szafach :)
Myślę nad nową zmianą wystroju pokoju, należy mi się jakaś zmianka, wtedy człowiek inaczej się czuje i myśli. 


Chyba komuś przyda się fryzjer, ten osobnik na zdjęciu nie pozwalał mi, abym mogła pisać post...
No tak wolał, abym mówiła do niego i go ściskała.

Za trzy dni dzień kobiet, czyli Mój, Twój i Jej :) 
Jeśli przeczyta to jakikolwiek mężczyzna, który ma taki dar jak "kobieta", to pamiętajcie o nich, nawet zwykły kwiatek symbolizuje to, że jest dla Was ważna i pamiętacie o tej dacie.
Taka mnie naszła myśl właśnie, że większość mężczyzn marudzi na swoje kobiety, na początku zawsze jest miło słodko, bo chcemy komuś zaimponować, a później dajemy znać o tym, że mamy wady, jak każdy.. 
Tylko czemu większość z takich osób, nie myśli o tym, aby zakryć te wady i skupiać się na zaletach, każdy człowiek wyróżnia się czymś wyjątkowym, może to być : odpowiednie zachowanie w każdej sytuacji, prawdziwość, szczerość, uczuciowość, zabawność, dbanie o drugą osobę, empatia... mogłabym wymieniać i wymieniać, ale sami dobrze wiecie co Was zainteresowało w Waszym partnerze. Wady zawsze da się zmienić, jeśli o nich rozmawiacie, osobiście uważam, że jeśli komuś zależy na kimś to ustanie na uszach, aby to zmienić dla niej/niego.
A jeśli nie, to sami dobrze wiecie co to może znaczyć, tylko na to trzeba chęci, czasu i motywacji, jak na wszystko, a gdy widzimy małe zmiany, chwalmy i cieszmy się z nich, bo małe rzeczy cieszą najbardziej.
nie od razu Kraków zbudowali.

Dziś dostałam wspaniałą wiadomość od koleżanki, którą poznałam we Wrocławiu.
Napisała, że tydzień temu zakończyła chemię podtrzymującą i zaczyna planować swoje długie życie, ponieważ wcześniej hamowała ją chemioterapia,tego jej oczywiście życzę, aby wszystkie plany wyszły i została nagrodzona w swoim życiu za cierpienie, które musiała przejść.

Komentarze

  1. Jak zwykle jestem pod wrażeniem ile masz w sobie energii i optymizmu! :) Uwielbiam Cię! :*
    A co do kawy w maku.. Nie trzeba mieć ulotek, nie trzeba nic kupować, ale w tygodniu do godziny 10:30 możesz poprosić o darmową kawę :) Masz do wyboru: czarną, z mlekiem albo cappuccino :) Pozdrawiam < 3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz kogoś obrazić , to proszę nie trać czasu :)