Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

153.

Dziś mamy już deszczową pogodę :< bzium nie fajnie.
W tle mój serial na który poświęcam 40 minut, mama tak mnie w niego wciągnęła, że nie mogę doczekać się każdego kolejnego.

Dziękuję wszystkim osobom za 1% darowizny dla mojej osóbki, dzięki Wam mogłam podliczyć sumę faktur za leki oraz za dojazdy do lekarza oraz szpitala, w ten sposób mogę przesłać je do fundacji o refundację za wszystko.
Wielkie serduszko w Waszą stronę <3


Długo myślałam nad akcją Charytatywną, by móc pomóc osobom potrzebującym.
I udało mi się !
Wczoraj przypadkiem przy kasie w H&M zauważyłam, że można wspomóc "Fundację TVN nie jesteś sam", jeden dukat kosztował mnie 5 zł , dla kogoś jest to nic, a jednak dla innych bardzo dużo. Kupiłam 2 dukaty i jeden podarowałam przyjacielowi, jednak postanowiłam wykupić je wszystkie :)
Zaczynam od małej sumy, ale jednak dało mi to wiele radości, że prócz SMS mogę również zakupić Dukaty, a następnie będę chciała jeszcze mocniej pomóc.
Kiedy sama potrzebowałam pomocy, otrzymałam ją, więc teraz pragnę sama w jakikolwiek pomóc.
Jak to się mówi?
Pomaganie jest fajne i również jestem tego zdania ! :)


Jeśli chcecie przeznaczyć 5 zł na taki dukat, znajdziecie je w H&M oraz na Orlenie, jeśli ktoś by wiedział gdzie jeszcze są, to proszę o wiadomość :)

"Nigdy nie zapominaj tych, którzy pomogli Ci w trudnych chwilach,
tych,
którzy Cię w nich zostawili, ani tych, którzy Cię w nie wpakowali."

Komentarze