Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

150.

Walentynki... 
Jestem ciekawa jak każdy z osobna traktuje ten dzień.
Czy jest to dla Was dzień, który spędzacie z osobą, z przyjaciółmi czy jednak sami.
Mam wrażenie, że dla większości jest to gonitwa za tym, aby pokazać dla innychco przygotowałem i ile dla drugiej osoby, gonitwa. Ogólnie fajnie, lubię kartki, małe słodkie rzeczy w kolorze czerwonym z dodatkiem serca, ale przeraża mnie ta gonitwa lub pokazanie jakim jest się lepszym w tym dniu.
Osobiście uważam, że lepiej jest się pokazać z lepszego strony ale dla samego siebie, że jestem lepszy niż wczoraj dla drugiej osoby, a nie dla kolegi/koleżanki. Bo na pokaz to ja mogę iść modowy, a nie uczuciowy. 

Ale czy takie osoby i nie tylko, biorą pod uwagę to, aby pielęgnować to uczucie każdego dnia i wieczoru? Czy pamiętają o tym, aby przy śniadaniu, obiedzie czy kolecji (kiedy się widzą) powiedzieć ukochanej, że pięknie wygląda, że zrobił/a pyszny posiłek? 
Nie każdy o tym pamięta, więc może jestem po to aby o tym przypomnieć, a jeśli jesteś sam, to podziel się miłym słowem z bratem, siostrą, mamą, tatą, a nawet sąsiadem, aby po prostu ten ktoś poczuł się ważny dzisiejszego dnia i nie tylko ... 
 Może każdego, bo jednak każdy z nas chciałby czuć się kochany i ważny, ale nie ma co się oglądać na innych, jeśli sami możemy to dać i poczuć się jeszcze lepiej! :) 
Zauważaj i doceniaj każdego dnia osoby, które kochasz, których nie chcesz stracić.

Kocham ludzi, którzy kochają mnie. 


Pragnę sama kochać i być kochaną. 
Życzę serduszkowych i całuśnych walentynek, aby każdy samotny człowiek czuł się od dziś kochany i wiedział, że ma do kogo się przytulić, gdy tego potrzebuje. Niech każdy smutek zamieni się w uśmiech, a każdy zły dzień w jego najlepszy dzień !

Komentarze

  1. Walentynki srynki, Gereje sreje..
    przepraszam za te słowa, ale Moniko kochana masz rację. Powinno się doceniać kogoś każdego dnia, a nie tylko w te Walentynki. Większość ludzi w ten dzień robi wszystko na pokaz co mnie trochę irytuje. Nie mówię, że to złe, że ktoś komuś coś kupi czy zabierze gdzieś tam na kolację itp. ale nie powinno to się zdarzać tylko 14 lutego.
    Pozdrawiam i ściskam gorąco ! <3
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz kogoś obrazić , to proszę nie trać czasu :)