Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

149.

Minusy dzisiejszego dnia to : ugryzł mnie pies przy szczotkowaniu, bo go wykąpałam ...
maść do opryszczek okazała się po terminie ... 
mam zgagę... 
żyła mi pękła od uderzenia i ręka mi spuchła i zrobiła się sina ...
ale za to są plusy dzisiejszego dnia : 
jestem już w lepszej formie,  mimo, że katar i kaszel pozostał,
można jeść dużo pączków ! :D
kupiłam nową maść na opryszczki,
pomalowałam paznokcie na czerwono iiiii zakupiłam kilka ładnych kartek na Walentynki :) 
I chyba takie drobne sprawy pocieszają człowieka najbardziej.

a teraz pozwolę sobie na rosół od mamy :)

  A dziś chciałabym Wam życzyć smacznych, soczystych i okrąglutkich pączusiów, aby wszystkie poszły w cycki, a Ci co nie mogą przytyć, a bardzo chcą, niech pójdą po całości :)
Nie ma co sobie żałować takich pyszności, należy jeść pączki, póki ma się jeszcze wszystkie ząbki-ząbeczki !  :D 


Mat. 6:19-21
19. Nie gromadźcie sobie skarbów na ziemi, gdzie je mól i rdza niszczą i gdzie złodzieje podkopują i kradną;
20. Ale gromadźcie sobie skarby w niebie, gdzie ani mól, ani rdza nie niszczą i gdzie złodzieje nie podkopują i nie kradną.
21. Albowiem gdzie jest skarb twój tam będzie i serce twoje.


Miłego i pączkowego dnia ! :)

Komentarze

  1. Co do cytatu: ilu znasz takich ludzi z tych 87% polskich katolików? Ja z 2-3%. Tekst z BW, przeszłaś na protestantyzm? hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz kogoś obrazić , to proszę nie trać czasu :)