Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

119.

Mimo pogody, gdzie deszcz padał na mój nos to i tak był cudowny dzień,
ponieważ przeżyty z odbiciem oddechu o moje płuca.
Niczego chyba mocniej nie pragnę, by był ten czas na bardzo długo.
Próbuje każdego dnia, wbić do swojej głowy, że lęk powinien już dawno stąd się zwinąć i schować gdzieś w piwnicy, a obawa o kolejny dzień niech idzie do lasu.

Ale każdy dostaje na plecy to co jest w stanie unieść, mimo, że zastanawiamy się za co?
Dlaczego, gdy pragnę pójść jeszcze dalej bez przystanków, które daje nam życie.
Chyba byłam też zbyt pewna tego, że będzie tylko lepiej, a jednak...
Przestaje się na tym skupiać, tylko biorę się w garść i łapać życie nawet mimo upadków, 
tak jak wcześniej, tak jak przed trzema miesiącami temu.


Sms : 
"Będzie dobrze jakiś mutagen Cię nie zniszczy pamiętaj że w naszym sercu zawsze będziesz zajmować jakąś cząstkę."

"Masz w sobie to fajne, że bardzo dobrze mi się z Tobą rozmawia i wydajesz się dziewczyną dla której liczy się ilość uczucia i emocji zamiast ilość papieru :) Lubie z Tobą rozmawiać i jak się śmiejesz, podziwiam Cię za to, że żyjesz tak jakbyś była zdrowa, a nawet i lepiej :)."

Oczekujesz od kogoś innego takich słów, a dostajesz je od osób po których najmniej się spodziewasz. I to jest bardzo motywujące a do tego takie ciepłe uczucie w sercu, że ludzie często widzą w Tobie więcej niż może Ci się to wydawać. Jak wiele można wyczytać z oczu człowieka po kilku spotkaniach, rozmowach a nawet momentach w życiu.

A najpiękniejsze jest w życiu to, że ktoś czuje się przy Tobie - SZCZĘŚLIWY.
największa nagroda jaką możemy otrzymać.

Boli : głowa z rana, przy serduchu czuje jakieś dziwne uczucie i ciśnienie niskie.
Biblioteka dalej nie czynna, leki wykupione, akurat ta druga część na plus.

Spotkanie z Paulą, zaliczam do udanych i miło spędzonego czasu.

Komentarze

  1. Witaj, trafiłam tu przypadkiem i od tej pory codziennie do Ciebie zaglądam:) Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej osoby i bardzo Cię podziwiam. To chyba prawda, że oczy są zwierciadłem duszy, a ty masz bardzo piękne oczy.
    A tak poza tym jestem z Białegostoku może kiedyś miniemy się na ulicy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dla mnie to znaczy i cenie sobie te słowa i dziękuję za komplement ;) a co do spotkania nie musi być przypadkiem tylko można się umówić na kawę, sok :)

      Usuń
    2. Wydajesz się być bardzo interesującą i pozytywną osobą, niewielu takich ludzi można dzisiaj spotkać. Czytanie Twojego bloga w jakiś sposób zmieniło moje podejście do siebie i do życia. Z resztą pewnie nie jestem jedyna. Wydaje mi się, że jesteś dużo dojrzalsza ode mnie, chociaż ja jestem trochę starsza:) Było by fajnie gdybym mogła od czasu do czasu do Ciebie napisać:)

      Usuń
  2. Ja zaliczam ten dzień do jednego z najlepszych dni w Moim życiu i mam nadzieje ze takich bedzie wiecej. Pozdrawiam Twoja Pacześniara. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już w oczach widac jakim cudem chodzacym jestes

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz kogoś obrazić , to proszę nie trać czasu :)