Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

99.

Znów padam na twarz... kolejny dzień z rzędu. Tym razem jestem po angielskim i treningu z boksu, dziękuję Marcinowi, że mnie tam zabrał :) poznałam kilku nowych ludzi i zawsze to nowe doświadczenie. Teraz leżę i sprawdzam czy żyje. 

Dziś Przespalam całą drogę do Ol. a w tym Przespalam 15 minut gdzie autobus juz stał na miejscu, wystraszyłam się czy nie pojechałam za daleko :)

Wchodząc widzę na biurku u Kingi wysoką i piękną róże, ciesze się ze Rafał o nią zabiega i dba jak trzeba. 
Pewnie jak każda kobieta ja również Lubie dostawać kwiaty i wiedzieć że jestem dla kogoś wszystkim. 
Mężczyźni jeśli to jakikolwiek czyta dbaj o swoją kobietę, pokaz jej jak bardzo cieszysz się ze możesz spędzić z nią chwile, przypomnij sobie o tym jak było na samym początku gdy oczarować Cię swoim przebłyskiem w oku, jaka była mądra,zabawna i do tego niewinna. 
Pomysl, że jest Twoja różą o którą należy dbać każdego dnia by nie zwiedla albo nie została skradzione przez kogoś innego.
 Tak samo kobietki dbajcie o miłość jaka stworzyliście. 
 Osobiście uważam, że jeśli ludzie się dobieraja, przeżywają ze sobą ciężkie i dobre chwile to jednak musi po coś to byc, Bóg stawia nam ludzi nie przypadkowo a docelowo.
Miłość jest ciężka i trudna, ale za to jak człowiekowi ciężko byłoby bez niej...
Miłość to szczególnie dawanie siebie, 
Swojej osoby, robimy wszystko by ta osoba czuła się i była traktowana jak my sami byśmy tego chcieli.
Najważniejsze jest zaufanie a następnie należy interesować się osoba, bo tak do końca jej nie znamy.

Komentarze