Gdzie mnie znajdziesz

Moje zdjęcie
Monika
Mam na imię Monika, mam 31 lat, w wieku 20 lat dnia 20 lutego 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę , o imieniu Ostra Białaczka Limfoblastyczna. Wygrałam z Rakiem krwi. Udało mi się dzięki pozytywnej energii wyjść z tej cięzkiej chorby. Podczas pierwszego pobrania szpiku, miałam 96% zajętego szpiku. Byłam naprawdę bliska śmierci, gdym nie pojawiła się na pobraniu krwi. Obyło się bez przeszczepu szpiku. Skończyłam studia na UWM. Aktualnie jestem szczęśliwą żoną, pracuję jako specjalista ds. planowania produkcji. Wróciłam do pisania, bo ciągle czegoś mi brakowało w życiu. Poznałam wielu ludzi, przeżyłam wiele chwil szczęśliwych i tych mniej szczęśliwych. Nadal lubię zdjęcia, ludzi i być radosnytm człowiekiem, dającym uśmiech i pozytywne wibracje. We wcześniejszym opisie napisałam, że jak wstanę na nogi będę w zasięgu ręki dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia podczas choroby. Tak więc, wróciłam. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej niż tylko na chwilę. Jest za mało miejsca, aby móc opisać to co się wydarzyło przez ostatnie 6- 8 lat. Jeśli pragniesz do mnie napisać, napisz. To będzie dla mnie kolejny sukces , oprócz tego, że wygrałam z ciężką chorobą.

62.

Tylko tyle w temacie :)
Jadę na koncert, mimo bólu.



What about us?
Isn't it enough
No we're not in Paradise
This is who we are
This is what we've got
No, it's not our Paradise
But it's all we want
And it's all that we're fighting for
Though it's not paradise.



PSALM RESPONSORYJNY
Ps 51
Ps 51 (50), 3-4. 5-6a. 12-13. 14 i 17

Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni.

Zmiłuj się nade mną, Boże, w łaskawości swojej, *
w ogromie swej litości zgładź moją nieprawość.
Obmyj mnie zupełnie z mojej winy *
i oczyść mnie z grzechu mojego.

Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni.

Uznaję bowiem nieprawość swoją, *
a grzech mój jest zawsze przede mną.
Przeciwko Tobie zgrzeszyłem *
i uczyniłem, co złe jest przed Tobą.

Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni.

Stwórz, o Boże, we mnie serce czyste *
i odnów we mnie moc ducha.
Nie odrzucaj mnie od swego oblicza *
i nie odbieraj mi świętego ducha swego.

Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni.

Przywróć mi radość z Twojego zbawienia *
i wzmocnij mnie duchem ofiarnym.
Panie, otwórz wargi moje, *
a usta moje będą głosić Twoją chwałę.

Zmiłuj się, Panie, bo jesteśmy grzeszni.



dziękuje też E. za słowo z pisma:

2list do Tymoteusza 2,1-13

 
 
1 Ty więc, moje dziecko, nabieraj mocy w łasce, która jest w Chrystusie Jezusie, a to, 2 co usłyszałeś ode mnie za pośrednictwem wielu świadków, przekaż zasługującym na wiarę ludziom, którzy też będą zdolni nauczać i innych. 3 Weź udział w trudach i przeciwnościach jako dobry żołnierz Chrystusa Jezusa! 4 Nikt walczący po żołniersku nie wikła się w kłopoty około zdobycia utrzymania, żeby się spodobać temu, kto go zaciągnął. 5 Również jeżeli ktoś staje do zapasów, otrzymuje wieniec tylko [wtedy], jeżeli walczył przepisowo. 6 Rolnik pracujący w znoju pierwszy powinien korzystać z plonów. 7 Rozważaj, co mówię, albowiem Pan da ci zrozumienie we wszystkim. 8 Pamiętaj na Jezusa Chrystusa, potomka Dawida! On według Ewangelii mojej powstał z martwych. 9 Dla niej znoszę niedolę aż do więzów jak złoczyńca; ale słowo Boże nie uległo skrępowaniu. 10 Dlatego znoszę wszystko przez wzgląd na wybranych, aby i oni dostąpili zbawienia w Chrystusie Jezusie razem z wieczną chwałą. 11 Nauka to zasługująca na wiarę:
Jeżeliśmy bowiem z Nim współumarli,
wespół z Nim i żyć będziemy.
12 Jeśli trwamy w cierpliwości,
wespół z Nim też królować będziemy.
Jeśli się będziemy Go zapierali,
to i On nas się zaprze.
13 Jeśli my odmawiamy wierności,
On wiary dochowuje, bo nie może się zaprzeć siebie samego.

Komentarze

  1. Mam kilka pytań:

    - jak często i w jakich ilościach bierzesz metotreksat,
    - czy stwierdzono u Ciebie występowanie chromosomu philadelphia,
    - jakie leki (jeżeli je bierzesz) przeciwbólowe stosujesz,
    - i najważniejsze: co daje Ci wiara w Boga (pytam, gdyż często się na niego powołujesz), czy to naprawdę pomaga pogodzić się ze świadomością zbliżającej się śmierci - czy jest to po prostu zwykłe "psychiczne" placebo?

    Pozdrawiam. Zibi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Metotrexat - 5mg (4tabletki) raz w tyogdniu po wykonaniu morfologii, w tym razem Mercaptopuryna 50mg ( naprzemiennie 1tab./2tab.)
      2. u mnie nie występuje chromosom philadelphia, ponieważ ja mam Ostrą białaczkę limfoblastyczna typu B(szczęście w nieszczęściu), ale leżały ze mną osoby które musiały to zwalczyć
      3. przeciwbólowe mogę tylko tramal, paracytamol, apap, ewentualnie w zastrzykach i jak już nie daje rady to biorę ketanol, używam też maści na ból pleców, a gdy są inne skutki uboczne to konsultuje to z lekarzem ewentualnie sposoby domowe, staram się nie brać antybiotyków ponieważ osłabiają mnie i wyniki krwi.
      4. Wiara w Boga, daje mi siłę przede wszystkim, ufam mu i wierzę, że jest. Miałam bardzo wiele momentów w życiu kiedy go czułam. Wiem, że Bóg nie da mnie skrzywdzić, wierzę że jest ze mną zawsze a przede wszystkim gdy cierpię, może to dla niektórych jest nie zrozumiałe, ale choroba wzmocniła moją wiarę jeszcze mocniej.Gdy cierpię, myślę sobie że właśnie On mnie niesie na dłoniach i mogę wtedy znieść wszystko, bo to On dał mi życie po przez swoje narzędzia-moich rodziców. Często rozmawiam z nim i sięgam do pisma, gdzie zawsze dostaję odpowiedź na moje pytania, które krążą w mojej głowie od jakiegoś czasu. Nie czekam na śmierć, biorę życie garściami, dopóki mam siły i możliwość na realizację swoich planów i marzeń, pomagają mi też w tym ludzie, którzy mnie otaczają, wiem, że nic nie jest przypadkiem, zawsze coś,ktoś po coś.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz kogoś obrazić , to proszę nie trać czasu :)